Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кутепова Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Кутепова Л. М. 
Стан дослідження проблеми формування професійної готовності майбутніх вчителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів [Електронний ресурс] / Л. М. Кутепова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 264-273. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_33
Висвітлено актуальні проблеми формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів. Проаналізовано дослідження за обраним напрямком. За результатами проведеного аналізу дисертаційних робіт доведено актуальність поставленої проблеми та сформульовано напрямки і перспективи подальшого дослідження.Освещены актуальные проблемы формирования профессиональной готовности будущих учителей информатики к оцениванию учебных достижений учащихся. Проанализированы исследования по избранному направлению. На основе проведенного анализа диссертационных работ показана актуальность поставленной проблемы и сформулированы направления и перспективы дальнейшего исследования.The article deals with the problems of forming the professional readiness of future computer teachers for evaluation of pupilsТ educational achievements. The analysis is made of investigations in the abovementioned direction. The analysis of the dissertation papers shows the urgency of the problem, and directions and prospects of further research have been formulated.
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.165 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Кутепова Л. М. 
Використання інформаційних технологій для діагностики якості навчання студентів вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Л. М. Кутепова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 20. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_20_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.779 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кутепова Л. М. 
Сучасний стан професійної підготовки майбутніх магістрів з інформатики та обчислювальної техніки: проблеми стандартизації [Електронний ресурс] / Л. М. Кутепова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 21. - С. 58-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_21_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.422 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кутепова Л. М. 
Інформаційна адаптивна система діагностики якості навчання студентів як складова єдиного інформаційного освітнього простору [Електронний ресурс] / Л. М. Кутепова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 20. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_20_5
Розглянуто існуючі підходи щодо структури єдиного інформаційного освітнього простору. Визначено систему діагностики якості навчання студентів як складову цієї структури та обгрунтовано доцільність використання в єдиному інформаційно-навчальному просторі адаптивних інформаційних систем діагностики якості навчання студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.26 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Кутепова Л. М. 
Функціональні можливості адаптивних систем діагностики якості навчання студентів засобами інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. М. Кутепова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 21. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_21_13
Визначено та класифіковано функціональні можливості інформаційних адаптивних систем діагностики якості навчання студентів. Установлено, що можна виділити такі види функціональних можливостей: аналітичні, діагностичні, оціночні, корекційні, орієнтаційні, інформаційні, адаптивні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.727 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Садикова В. А. 
Использование новых педагогических технологий в профессиональной подготовке будущих специалистов [Електронний ресурс] / В. А. Садикова, Л. М. Кутепова, И. Р. Тимербулатова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 3(2). - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_3(2)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.874 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського